25 Mayıs 2015 Pazartesi

Rimmel Match Perfection Concealer

Merhaba,
Bugün sizlere Rimmel Match Perfection Kapatıcı Aydınlatıcıdan bahsedeceğim.
Öncelikle, daha yepyeniyken blog yazılarını aksattığım için özürlerimi iletmek istiyorum. Ancak instagramda durumu açıkladığım gibi, hormonlar ancak bu kadarına izin veriyor :) Elimden geldiğince adapte olmaya çalışıyorum yeniden.

Yazısını uzun zamandır yazmayı düşündüğüm, sevdiğim ürünlerden biri, Rimmel Match Perfection Kapatıcı Aydınlatıcı. 




Göz altı morluğu sorunu ve ciddi leke, sivilce izi problemi olmayanların memnun kalacağı, orta kapatıcılıkta, yapısı güzel bir kapatıcı. Grilikten uzak, aydınlık bir bitiş sağlandığı için üzerinde 'highlighter' ibaresi mevcut.
Dağılması oldukça kolay, göz altları için kullanıldığında kesinlikle çizgilere dolmuyor. Ben bazen pudra ile sabitleme gereği bile duymuyorum. Çünkü bazen pudralamayı fazla kaçırdığımda, kapatıcının aydınlatıcı etkisinden mahrum kalabiliyorum. Makyaj süngerleri uygulamada en iyi sonucu veriyor bence.


Rimmel Match Perfection Concealer ın olumsuz, hatta rezalet tek yanı, ambalajı.
Reyonda alıp, 'Koskoca 7 ml lik kapatıcı aldım.' rahatlığıyla eve geliyorsunuz ama, daha o ilk uygulamada hayal kırıklığına uğrayacağınızı garanti edebilirim.
Ürünü homojen çıkarmaktan uzak bir tüp mekanizması, uygulamaya ve dağıtmaya asla uygun olmayan fırçalı bir uç. Çok anlamsız, tam anlamıyla 'ne idiğü belirsiz' bir ambalaja sahip bu kapatıcı.

Kapatıcının kendi performansından ne kadar memnunsam, ambalajından da bir o kadar şikayetçiyim. Sadece bu sebeple, evet sırf ambalajı için bu ürünü tekrar almayabilirim. Gerçekten tahammül edilecek gibi değil.



Rimmel Match Perfection kapatıcının 10 Ivory, yani en açık tonu bana uydu. Renk uyumu konusunda sorun yaşanacak bir ton skalası yok.

Rimmel Match Perfection Concealer ve diğer tüm Rimmel ürünlerini sadece Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatını 18 TL hatırlıyorum.

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)

Yağmur


1 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil