14 Eylül 2015 Pazartesi

CLARISONIC MIA 2 YÜZ TEMİZLEME ALETİ

Merhaba,
Bugünkü yazım Clarisonic Mia 2 yüz temizleme aleti üzerine olacak.
Daha önceki yazılarımda Roaccutane tedavisi gördüğümden bahsetmiştim. Bununla beraber yüzünde iz, çukur, kızarıklık kalmayacak şekilde tedaviyi atlatan şanslı kişilerden olduğumu da.Elbette mükemmel bir cildim yok ama bu durum sadece şans değil, oldukça ciddi bir cilt bakım rutinim vardı.

Lafı fazla uzatmadan Clarisonic i alma sebeplerimle konuya gireyim.

Kuru ciltli biri olarak, cildim fazla hırpalanmaya, deneme tahtası gibi ürün deneyimlemeye müsait değil, bu sebeple iyiyi bulunca maceraya atılmamayı öğrendim. Ama cildimin temizlenme rutini haricinde belli aralıklarla derinlemesine temizlik ihtiyacının olduğuna karar verince ürünü Sephoradan satın aldım.





Clarisonic ciddi bir eksfoliasyon ürünü. Yani zaman içinde cildi temizlemekle birlikte, ölü deriden arındıran, cildi yenileyen bir ürün.
Ürün karton bir kutuda satılıyor ve içeriği şöyle,
* Clarisonic Mia 2 yüz temizleme aleti  (cihaz+başlık+koruma kapağı)
* Şarj aleti
* Clarisonic yüz temizleme jeli (30 ml)
* Seyahat için koruma kabı
* Kullanım kılavuzu




Ürünün kullanımına başlamadan önce 24 saat şarj etmeniz gerekiyor. Şarj edilmesi gerektiğini, ya da şarjın artık dolduğunu, tuş üzerindeki ışıktan anlıyorsunuz.Şarjı oldukça iyi dayanıyor. Yani kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi, 24 kullanım sonrasında şarjı bitiyor.

Clarisonic Mia 2 nin üzerinde 2 adet tuş bulunmakta. Bunlardan ilki güç butonu, ürünü çalıştırmaya yarıyor. İkincisi ise, cihazın çalışma hızından birini seçip ayarlamanızı sağlıyor. Cihaz güç düğmesine basınca çalışıyor ve 1 dakikalık süre dolunca kendiliğinden kapanıyor. Bu 1 dakikalık süre, 20 saniyesi alın, 20 saniyesi T bölgesi, 10 ar saniyesi ise yanaklara uygulanmak üzere ''tık'' sesli bir uyarıyla ayrılmış.Ciltteki uygulama sürelerini kendiniz ihtiyaca göre ayarlayabilirsiniz tabi. 1 dakika az gibi geliyor ama yetiyor, artıyor bile. Ürün manuel olarak temizlediğimiz cildi, 6 kat daha iyi temizlemeyi vadediyor.

Clarisonic su altında çalışabilen bir cihaz, vücut için olan başlığını aldığınızda duşta da kullanabiliyorsunuz.

Clarisonic diğer yüz temizleme aletlerinden farklı olarak dönerek değil, 'sonic' titreşimlerle cildi temizliyor. Bu sebeple cildin alt tabakalarına zarar vermeden temizlemeyi vadedebiliyor. Benim en memnun kaldığım özelliği ise, cildimi temizledikten sonra kullandığım bakım ürünlerinin emilimini daha iyi sağlıyor olması. Sanki Clarisonic kullanmaya başladıktan sonra kullandığım nemlendirici, serum, krem, losyon, tonik v.s. ürünlerin faydasını daha fazla görür oldum.

Clarisonic aldığım ilk günden beri memnun kaldığım bir ürün oldu. Bende herhangi bir tahriş, sivilcelenme, kızarıklık v.s. şikayetlere sebep olmadı. Ürün sabah akşam günde iki kere kullanılabilir olarak lanse edilse de, böyle derinlemesine temizlik sağlayan ürünün sık aralıklarla kullanılmasını doğru bulmuyorum. Unutmayalım ki, cildin kendi salgısından da beslenmeye ihtiyacı var. Ben ortalama haftada 4 kere kullanıyorum. Zamanını önemsemiyorum, bazen sabah kalktığımda, bazen akşam cilt makyajımı çıkardıktan sonra, bazen cildimin temizlenmeye ihtiyacı olduğunu hissettiğimde. Kullanırken cilde bastırmamak da önemli bir etken. Bırakın cildi 'sonic' titreşimler temizlesin.




Kutudan çıkan temizleyicisini henüz kullanmadım. İlk olarak elimdeki Kiehls Ultra Facial temizleyici ile denedim, sonuç güzeldi. Ama en iyi sonucu Shiseido Ibuki Gentle Cleanser ile aldım. Temizleyici ne kadar hassas olursa o kadar iyi sonuç alınıyor sanırım.




Kullanım kılavuzunda başlığın 3 ayda bir yenilenmesi gerektiği söylenmiş. Ama 3 ay gerçekten çok kısa bir süre.Ben başlığı 6 aydır kullanıyorum ve durumu fotoğraflarda görüldüğü gibi. Tabi bunda kullanım şeklimin de etkisi var. ben Clarisonic i makyajımı çıkarmak için değil, makyajımı çıkardıktan sonra, kalıntılardan cildimi arındırmak için kullandım. Bu sebeple 6 aylık kullanım süresine rağmen fırçamda hiç bir deformasyon olmadı. Şu an için cildime bir zararı da yok. Ama en kısa zamanda yenileyeceğim, 6 aydan fazla süre kullanmak da doğru olmaz diye düşünüyorum.

Kısaca belirtmem gerekirse, benim Clarisonic ile aram gayet iyi. satın almadan önce başka görüşler de almayı ihmal etmeyin derim. Çünkü benim gibi seveni kadar memnun kalmayanı da çok.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Yağmur

4 yorum:

  1. Siyah nokta için nasıl bir etkisi oldu sende? Bende hiç bir değişiklik olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim pek siyah nokta problemim yok açıkçası. Ama burnum gözeneklidir. Gözenekleri temizlediğini, daha düzgün gösterdiğini söyleyebilirim.

      Sil
    2. Benim pek siyah nokta problemim yok açıkçası. Ama burnum gözeneklidir. Gözenekleri temizlediğini, daha düzgün gösterdiğini söyleyebilirim.

      Sil