28 Eylül 2015 Pazartesi

FAVORİ MASKARALAR ( LOREAL, LANCOME, CHRISTIAN DIOR)

Herkese merhaba,


Bugün size favori maskaralarımı anlatmaya çalışacağım. Uzuun deneyimlerin ardından 4'e indirgeyebildim sayıyı. Hemen başlayayım:

Öncelikle zayıf, seyrek, hacimsiz, kısa kirpiklerim olduğunu belirtmeliyim. Pek kıvrık da değillerdir. Anlayacağınız tam manada kirpik fakiriyim, bu sebeple ten ürünleriyle beraber en meraklı olduğum ve en ihtiyacımın olduğu ürün grubudur maskaralar. Tüm bu dezavantajlar sebebiyle maskaralardan beklentilerim büyük oluyor.
Öncelikle aradığım şey dolgunluk(hacim) ve uzatma. İyi dolgunlaştıran bir maskara gerçekten ifademi değiştirebiliyor. Uzun gösterebiliyorsa istediğim görüntüye ulaşmak giderek kolaylaşıyor. Kıvrıklık benim için ikinci planda kalabilir, çünkü önceliğim olmayan kirpiklerini ortaya çıkarmak :) Tabi bu subjektif beklentilerin yanı sıra hepimizin ortak beklentilerinden biri de kirpikleri birbirine yapıştırmaması. Yine aranan bir özellik eğer maskara siyahsa, net bir siyahlık.
Bu beklentiler doğrultusunda benim ilk dördüm şu şekilde;

1. Loreal Volume Million Lashes Extra Black
2. Lancome Hypnose Drama
3. Loreal Volume Million Lashes Excess Noir
4. Christian Dior Diorshow



1. Loreal Volume Million Lashes Extra Black Maskara : Bu maskara aslında performans ikinci sırada olan Lancome Hypnose Drama ile tamamen eş düzeyde. Ancak uygun fiyatı sebebiyle ilk sıraya koymayı uygun gördüm. Bu maskarayı ilk defa bir indirimde denemek için almıştım. Kaç kutu bitirdim bilemiyorum. Plastik, oval yapıda, konik uçlu bir fırçası var.9 ml lik bir ambalajda satışa sunulmuş. Öncelikli özelliği kirpikleri tek tek ayırması. Benim gibi kat kat uygulamıyorsanız daha da memnun kalacaksınız. Asla dökülme, akma yapmıyor. Ömrü bitmeden kurumuyor kesinlikle, bitene kadar kullanılabilecek yapıda kalıyor. Hiç bir olumsuz özelliği yok sanırım benim için :) Belki sadece adı gibi Extra Black demek doğru olmayabilir, aman aman bir siyahlığı yok. Uygun fiyatı sebebiyle kolay ulaşılabilir. Piyasadan kaldırılana dek kullanacağım maskara olacak kendisi :*



2. Lancome Hypnose Drama Maskara : İlk defa Sephoranın Anneler günü indiriminde satın aldığım Lancome Hypnose Drama kıl fırçalı bir ürün. Normalde kıl fırçalarla anlaşamam, Dior dan sonra bu bir ilk oldu. Sarmal yapıda ilginc bir fırça yapısı var, üst kirpiklerin hepsine ulaşmayı sağlasa da, alt kirpiklere uygulaması çok zor oluyor. Bu maskarayı her kullandığımda henüz ıslakken "Ne kadar da hacim vermeyen bir maskara :( " diye ayna karşısında kısa süreli bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Çok ilginç bir şekilde, gün içinde uyguladığım maskarayı kontrol ettiğimde şok oluyorum. Bu maskara kuruyunca kirpiklerimi, upuzun, simsiyah ve tam istediğim dolgunlukta gösteriyor. Kıvrıklık verdiğini es geçmemeliyim. Kat kat uygulaması Loreal VML Extra Black e göre bir tık daha zor. İndirimli fiyatları arasında 3 kat fark olduğunu belirtmeliyim.



3. Loreal Volume Million Lashes Excess Noir Maskara : Volume Million Lashes serisini beğenince yine bir indirimde Excess Noir i aldım. Extra Black ile neredeyse aynı fırça yapısına sahipler. Ama bu maskarayı Extra Black kadar başarılı bulmadım. Daha az hacim veriyor, Extra Black performansı almak için daha çok kat uygulamak gerekiyor. Ancak günlük kullanımda yeterli bulduğum ve uygun fiyatı hatrına edinmeye devam edeceğim bir maskara.



4. Christian Dior - Dior Show Maskara : Bu maskarayı ilk defa düğün makyajım için edindim. Aslında takma kirpik takacağım için maskara pek önemli değildi ama olsundu illa pahalı bir şey alacaktım :) Ama yine de iyi ki almışım, gördüğüm en tombul fırçalı maskara olduğu için, takma kirpik tararken işe yaradı.  Bu maskaranın fiyatına göre ciddi bir performansı yok. En en en önemli ve başka hiç bir maskarada bulamadığım özelliği ise verdiği bıçak gibi keskin, net siyahlık. Dior un eyelinerı da (kullanışlı değildi ancak) gördüğüm en siyah eyelinerdı. (''Eyeliner Dosyası'' yazısını okumak için buraya tık tık.) Fırçası daha zarif :) olsaydı sıralamamda daha yükseklerde olabilirdi. Bu maskarayı takma kirpik kullandığımda, takma kirpikteki o yapay görüntüyü alması için kullanıyorum. Ayrıca takma kirpik takmasam bile kullandığım maskaranın siyahlığını arttırmak için son katı bu maskara ile geçiyorum.


İşte benim favori maskaralarım bu şekilde. Sizler de favorilerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim :)

Görüşmek üzere,

Yağmur

5 yorum:

  1. L'oreal Volume Million Lashes maskara ile aşk/nefret ilişkisi yaşıyorum diyebilirim.
    Kurumasına yakın çok sevmeye başladım ilk aldığım zaman pek beğenmemiştim.:)
    Ama uygun fiyatlı maskaralar içerisinde en iyilerinden biri diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kullanımda ben de çok sıvı bulmuştum ama zamanla alıştım sanırım. Maskara uygularken o kadar sabırlıyım ki,bunu bir kusur olarak görmedim :)

      Sil
  2. Benefit'in They're real maskarası övüldüğü kadar var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. They real ı deneyimlemedim, deluxe boyu ve orjinal boyu arasında performans farkı olduğu söylentileri sebebiyle hep uzak durdum. Ama maskara zayıf noktam olduğu için mutlaka günün birinde denerim :)

      Sil
  3. Max Factor Mastepiece Transform maskarayı öneririm benim de kirpiklerim seyrek, hacimsiz ve açık renkli olduğundan çok fazla rimel deneme fırsatı buluyorum ve kirpiklerimin bu durumundan dolayı vazgeçilmez makyaj ürünüm kullanırken çok memnun kaldığım bir ürün yaklaşık 3-4 tane de l'oreal telescopic ektra black maskarayı deneyimledim ve ondan da memnun kaldım tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil