7 Ekim 2015 Çarşamba

BURBERRY BEAUTY FRESH GLOW FONDÖTEN SPF 15 PA+++

Merhaba,


Bugün sizlere Burberry Beauty Fresh Glow fondötenden bahsedeceğim.

Genel olarak glowy, aydınlık bitişli fondötenler kullanmayı seven biriyim. Ten ürünlerine olan merakımı her fırsatta dile getirdiğim gibi, mat bitişli ürünlerden de hoşlanmadığımı söyleyebilirim. Aydınlık bitişli ürün arayışındayken dikkatimi çekenlerden biri de Burberry Fresh Glow fondöten oldu. İnceleyip bana uygun olduğuna karar verdikten sonra İstinyepark Boynerden satın aldım. Fondöteni almadan önce bana yardımcı olan, tüm sorularımı nazikçe yanıtlayan Aylin'e tekrar teşekkür ediyorum. Kendisinin instagram sayfasına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Gelelim fondötene;



Burberry Fresh Glow fondöten standart 30 ml lik şık bir ambalajla satışa sunulmuş. Kilit mekanizması olan bir pompaya sahip. Ürün spf 15 pa+++ güneş koruması içeriyor. Kapatıcılığı az, oldukça ince yapılı bir ürün. Islak bitişinin yanı sıra gün ışığında belli olan ince ışıltılara (kesinlikle sim değil) sahip. Ben glowy bitişleri sevdiğim için yadırgamadım. Burberry Beauty kozmetik ürünlerinin tümünde bulunan gül özleri ile cilde aynı zamanda bakım yapmayı, cildi beslemeyi vadediyor.



 Benim deneyimlerime gelirsek;
Ben ürünü geçtiğimiz kış satın aldığım için en açık rengi Porcelain i satın aldım. Yazın rengi açık gelmeseydi yazın da kullanabilirdim. Çünkü oldukça ince yapılı, ağırlık yapmayan bir fondöten.


Benim bu fondötende en sevdiğim özellik kesinlikle kalıcılığı oldu. Bu kadar ince yapılı, bu denli kapatıcılığı az olan bir ürünün kalıcılık konusunda gösterdiği performans gerçekten inanılmaz. MAC Face&Body fondöteni baz alırsam, Burberry Fresh Glow un aynı kapatıcılıkta, daha az ıslak bitişli, daha kalıcı ve daha aydınlık bitişli olduğunu söyleyebilirim. Bu fondöteni kullandığım günlerde, sabahtan akşama kadar en ufak bir tazeleme gerekmeden cildimdeki renk eşitliğini koruyabildim. Cilt tipimin kuru oluşu da buna bir etken, bu sebeple parlama, yağlanma gibi sorunlar yaşamıyorum.


Fondötenin uygulanmış, gün ışığında Iphone 5 ön kamerasıyla :) çekilmiş filtresiz hali.

Fondöteni satın alma aşamasında yaşadığım karmaşayı da belirtmeden geçemeyeceğim sanırım. Fondötenin istediğim renginin mağazada olup olmadığını sormak için Nişantaşı Burberry mağazasını aradım. Fondötenin 230 tl civarında bir fiyatı olduğunu söylediler. İstinyepark Boyner e sorduğumda ise 130 tl civarı bir fiyatı olduğunu öğrendim. Bu karmaşayı uzun süre çözemediğim için fondöteni almayı ertelemiştim. Aynı ürünün iki farklı fiyat bilgilendirmesine sahip olması beni şaşırtan bir durum oldu.
Kısaca belirtmem gerekirse, daha iyisiyle karşılaşmadığım sürece tekrar almayı düşüneceğim, memnun kaldığım bir fondöten. Özellikle yaz aylarında ten ürünü kullanmaktan vazgeçemeyen, ancak buna rağmen yüzünde ağırlık hissetmek istemeyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Görüşmek üzere, 

Yağmur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder