20 Ekim 2015 Salı

BURBERRY BEAUTY LIP VELVET LONGWEAR LIPSTICK PEONY ROSE NO 302

Merhaba,
Bugün sizlere Burberry Beauty Lip Velvet Peony Rose rujdan bahsetmek istiyorum.
Burberry Beauty kozmetik ürünleriyle ilk tanışmamız Pale Barley isimli tekli farla oldu. Keşfettiğim, kendime uygun bularak aldığım hiç bir ürün bende memnuniyetsiz bir etki bırakmadı. Bu ruj da genellememe dahil :)

Pale Barley den sonra gözümü diktiğim ikinci tekli far Mulberry di. Satın almak üzere İstinyepark Boyner gittim, standta oyalanırken bu ruju keşfettim. Hiç hesapta olmamasına rağmen satın aldım. Bu konuda kendime kızgınım ama rujun güzelliği ve doğru bir seçim yapmış olmam sebebiyle kendimi çabuk affettim :)

Ambalaj.. Ah Burberry, ah mıknatıslı mekanizmaların. Bayılıyorum ambalaj tasarımına. Metal ambalajın ağırlığı kalitesini bir kez daha vurguluyor.



Rujun üstündeki desen sebebiyle bir süre kullanmaya kıyamadığımı itiraf etmeliyim.
Gelelim ürün detaylarına:
Benim seçtiğim ruj, Lip Velvet Longwear serisinden 302 Peony Rose. Mat yapıda ve uzun süre kalıcılık vadeden bir ruj.
Rengini açık gül kurusu-nude karışımı bir ton olarak tanımlayabilirim. Ayrıca Burberry rujların renk skalası çok dar. Ben daha geniş bir yelpaze beklerdim.

Benim asla yapamadığım koyu göz makyajlarına, yumuşak tonuyla çok yakışacaktır. Ben belirgin kirpikli makyajlarla ve özellikle Benefit Rockateur allıkla çok yakıştırdığımı söylemeliyim.

Mat yapısına rağmen dudaklarımı kurutmuyor, dudaklarımın bakımsızlığına rağmen kusurlarını belli etmiyor. Çünkü yumuşacık, kremsi bir dokusu var Kalıcılık hat safhada. Bu özelliği beni çok mutlu etti. Bana 'son ruj yiyici' derler, bilir misiniz, en kalıcı ruju bile bir saat içinde dudaklarımdan yokedebilirim, özel güçlerim var :)
Ama Burberry Peony Rose yok edemediklerimden. Ruju saat 14:00 civarı sürdüm, dışarı çıktım, alışveriş yaptım alışveriş sırasında atıştırdım, eve geldim 18:30 da yemek yedim. (huh!) Masadan kalkıp dişlerimi fırçalamaya gittiğimde aynada  az da olsa rujun hala dudaklarımda kaldığını gördüm.



Peony Rose un dudaklarımda duruşu bu şekilde, diyemeyeceğim. Malum benim profesyonel bir makinem yok, telefonumun kamerasıyla ancak bu kadar yansıtabiliyorum :) Rengi burada göründüğünden  biraz daha koyu diyebilirim.
Burberry Beauty rujların fiyatı 75 TL.  Fiyatının fazla olduğunu düşünebilirsiniz ama, Nars Audacious serisi rujların 95 TL olduğunu bir hatırlatmak isterim:)

Ürünü İstinyepark Boyner Burberry Beauty standından ya da Nişantaşı Burberry mağazasından edinebilirsiniz.

Görüşmek üzere.

Yağmur


1 yorum:

  1. Zorlu beymen den 95liraya almistim,heryer de fiyatlar degisiyor demekki :(

    YanıtlaSil