16 Kasım 2015 Pazartesi

BİTTİKÇE ALINANLAR - BİTENLER

Merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım, bittikçe yenilediğim, bittiğinde eksikliğini hissettiğim ürünlerden bahsedeceğim.
Zaten kozmetik ve cilt bakımı konusunda sınırları zorlayan, spesifik seçimleri olmayan biri olduğumdan, kendime uygun ürünler bulduktan sonra yoluma onunla devam ediyorum. Bu durum kozmetikte de, cilt bakımımda da, tüm kişisel bakımımda da aynı rutinde ilerliyor.




''Bittikçe Alınanlar'' aslında oldukça geniş yelpazeli bir konu. Ben bitirip memnun kaldığım ürünleri olabildiğince kısaltarak anlatmaya çalışacağım.
Ürünler belli bir zaman diliminde alınmış ve bitirilmiş durumda değil :) Ne zamandır yazılmayı bekledikleri için bir süredir beni bekliyorlar. Yazı tamamlandıktan sonra bu ambalajlar da özgürlüklerine kavuşacaklar :) Hemen başlıyorum :

L'occitane Shealı El Kremleri : L'occitane sevdiğim, denediğim her ürününden memnun kaldığım bir marka. Tonlarca el kremi denemişizdir hepimiz, benim şimdiye kadar denediğim el kremleri arasında en başarılı ürünler L'occitane a ait. Shealı el kremini şuradaki yazımda detaylı olarak anlatmıştım. Özellikle kışları soğuktan çatlayan ellerin en büyük yardımcısı. Mutlaka bitmeden yedeklediğim bir ürün. 




Nesti Dante Sabunlar : Çeşitlerini, kokularını ayırt etmeden hepsini çok seviyorum. Duş jelleriyle arası iyi olan biri değilim. Sabunları daha sağlıklı, daha temizleyici, daha ferah buluyorum. Her çeşidinden memnunum ama eninde sonunda elim bu iki sabuna gidiyor. 

Organix Biotin&Collagen Şampuan- Saç Kremi : Detaylı yazısını şurada yazmıştım. Bu seriden, yazımda bahsettiğimden çok daha memnunum şu anda. Zaten şampuan seçimlerim tamamen Organix markasına ait. O kadar çok çeşidi var ki, memnun olduklarıma rağmen "daha iyisini bulabilir miyim acaba?" düşüncesiyle her seferinde yeni bir tanesini deniyorum. Sülfat, sls, sles, silikon içermeyen, içeriği en temiz markalardan biri olduğu için kullanmaya devam edeceğim.

Organix Coconut Water Şampuan : Saçlarımın nemsiz olduğunu hissettiğim, özellikle yaz döneminde kullandığım bu şampuan hindistan cevizi içeriğiyle, saçların nem ihtiyacını karşılamayı vadediyor. Genel olarak memnun kaldım, yazları artan saç kuruluğu şikayetime oldukça iyi geldi.


L'occitane Damaged Repair Şampuan : L'occitane ın yıpranmış saçlara özel vaadleri bulunan bu şampuann, özellikle hamilelik dönemimin başlarında süpürgeye dönen saçlarım için aldığım bir önlemdi. Saçlarıma düzleştirme ve maşa işlemini oldukça sık uyguluyorum. Ayrıca hamileliğim de söz konusu olunca saçlarımdaki yıpranmışlık arttı. Bu şampuan kullandığım en iyi şampuanlardan biri, saçlarımı saha ilk yıkamada güçlendirdi ve doğal bir yumuşaklık sağladı. Fiyatını fazla, gramajını az bulduğum için, memnun kalsam da yoluma Organix şampuanlarla devam edeceğim.

Dalan D'olive Saç Kremi : İçeriği temiz olduğu için bittikçe tercih ettiğim bir saç kremi. Paraben, silikon içermeyen temiz ve etkili içeriğine rağmen fiyatı oldukça uygun. Tesadüf eseri denemiştim. Daha iyisini bulmadıkça kullanmaya devam edeceğim.

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı : Uzun süredir kullandığım, 5. ya da 6. tüpünü bitirmiş olduğum favori günlük kapatıcım. Orta kapatıcılıkta, kremsi yapıda, yoğun uygulanmadığı ve ince bir pudra ile sabitlendiği taktirde çizgilere birikmeyen bir kapatıcı. Morluk problemi olanlar, yoğun kapatıcılık arayanlara uygun bir kapatıcı değil. Günlük kullanım için ideal, fiyat-performans oranı oldukça iyi bir ürün. Bittikçe mutlaka alacaklarımdan.

L'oreal Volume Million Lashes Excess Noir Maskara : ''Favori Maskalar'' isimli şuradaki yazımda detaylı yorumunu okuyabilirsiniz. Genel olarak memnun olduğum, indirimde yakalarsanız uygun fiyatlı olarak kategorize edebileceğimiz bir günlük maskara.

Clarisonic Başlık (Hassas Cilt Başlığı) : Clarisonic Mia 2 yüz temizleme aletiyle ilgili yazıma şurayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. Genel hatlarıyla memnun olduğum, ''iyi ki yüz temizleme rutinime katmışım'' dediğim bir ürün oldu. Klasik başlığını 6 aydan fazla süre kullandım. 3 ayda bir değiştirilmesi gerektiği söyleniyordu ama ben başlığı her kullanım sonrası iyi temizlediğim için daha fazla kullanabildim. hiç bir sorun da yaşamadım. 6 aylık süreye kendimce ''tamam'' deyince hassas ciltler için olan başlığı satın aldım. Clarisonic i kullanmaya devam ettiğim sürece yeni başlık almaya devam edeceğim :)

Shiseido Ibuki Gentle Cleanser : Shiseido Ibuki serisinin deluxe boy olarak satışa çıkan setin içindeki temizleyici, bugüne kadar en memnun kaldığım temizleyici oldu. Cildi kurutmayan, kullanımı sonrası yumuşacık yapan, tüm makyajı temizleyen bir ürün. Elimdeki temizleyiciler bitince tam boyunu mutlaka alacağım.

Carolina Herrera Sublime Edp (80 ml) Parfüm - Vücut Losyonu : Aşık olarak aldığım sımsıcak, enerjik, inanılmaz kadınsı bir parfüm. Kesinlikle baymayan çok özel bir kokusu var. Kalıcılığı oldukça iyi, şekerli kokulardan hoşlanmayan herkesin kendine yakıştırabileceği bir koku. Bitirmesi uzun zaman aldı, bunun gibi iki parfüm sebebiyle büyük boy parfüm almamaya karar verdim. 

Phyto 7 Hydrating Day Cream : Phyto markasının ilk deneyimlediğim ürünlerinden biri bu durulanmayan saç kremi oldu. 7 bitki içerikli bu krem saç uçlarına nem sağlamayı vadediyor. Bezelye büyüklüğünde elime alıp yaydığım ürünü saçımın uçlarından üst kısımlarına doğru uyguluyorum. Bu kremi kullanmaya başladıktan sonra saç uçlarımın daha sağlıklı göründüğünü, daha az kırıldığını farkettim. Saçlarımın kırıklarını temizletme ihtiyacım da azalmış oldu.Saç uzatma çabalarımı en çok destekleyen ürünlerden biri oldu. Tek dezavantajı metal ambalajı. Ürünün sonlarına doğru kullanımı oldukça zorlaştı.Yedeğimdeki  Phyto 9 saç kremini bitirdikten sonra tekrar satın alabilirim.

L'occitane Angelica Özlü Tonik : Bittikçe aldığım, memnun kaldığım tek tonik. Düzenli tonik kullanan biri değilim, kullandığım zaman da cildimi kurutmayacak, nemini koruyacak bir  tonik tercih ediyorum.L'occitane Angelika serisinin tüm ürünleri cildi yağlandırmadan nemlendirmeyi vadediyor. Memnun olduğum, beni asla yeni tonik arayışına yönlendirmeyecek bir ürün oldu.



İlk bitenler-bittikçe alınanlar yazım oldukça uzun oldu. Sonuna kadar okuduysanız teşekkür ederim.

Görüşmek üzere,

Yağmur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder