11 Kasım 2015 Çarşamba

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR?

Merhaba,
Bugün kendim tasarladığım, içindekileri de kendi deneyimlerim doğrultusunda severek kullandığım, benimle olmalarından mutlu olduğum ürünlerle dolu makyaj çantamdan bahsedeceğim.

Aslında yanımda bu kadar çok ve bu kadar detaylı ürün taşımıyorum. Genelde sadece rujum ya da lip balmım oluyor yanımda. Ama özel bir gün söz konusu ise, gün içinde makyajımı kontrol altında tutmam gerekiyorsa bu ürünler mutlaka yanımda olmalı.

Daha iyisini bulana dek, yanımda olması gerekenler bunlar. Ama bu durum makyaj çantamın içinde değişiklik olmayacak anlamına gelmiyor :)

Gelelim çantama. İçindekilere şöyle yukardan bir bakalım :




Hayaller çantanın üzerindeki amblemler, hayatlar içindekiler :) Hayır hayır haksızlık edemem, içindekileri daha çok seviyorum. Bazıları uzuun denemeler, üzerine düşünmelerle alındı, bazıları da güvenilen bloggerların tavsiyeleriyle gözü kapalı alındı.
Çantama gelince, bu çantayı tamamen keçe materyalden yaptım.Tamamen elimin emeği, fermuarını bile kendim diktim. Çantanın üzerini olabildiğince renkli tutmak için üzerinde çok düşündüm. Bu sebeple benim için, bana özel olduğu için, en pahalı makyaj çantalarından bile daha değerli bu çantam.
İnstagramdaki hesabımda (İnstagram hesabıma tık tık ) kendime yaptığım çantaları paylaşınca yapıp satmam için o kadar çok kişi ısrar etti ki. Başta kibarca geri çevirdim ama sonraları verdiği tüm yorgunluğa rağmen isteyen kişinin zevkine göre çantalar tasarladım, belki 20, belki 25 tane. Neyse çok uzatmayayım ama bu durum hem benim hayal gücümü geliştirdi, hem de bir çok kişi kendine özel makyaj çantasına kavuştu. Teşekkür mesajları aldım, telefonda bir çok sevinç naraları duydum. Ne diyeyim, mutluyum :)



Evet fondötenden başlayayım, Giorgio Armani Luminous Silk fondöten. En en en sevdiğim. Tüm övgüleri, tüm alkışları hakediyor. Makyaj çantamda yerini almasının sebebi, kalıcılığı. Fondöten hakkındaki yazımı okumak isterseniz, buraya tıklayın

Nars Light Reflecting Powder, en güvendiğim pudram. Zaten iki pudram var, Kupkuru ciltli biri olduğumdan zaten parlama sorunum yok, bir nevi makyajımı sabitleyip, aydınlık katıyorum. Hakkında bir yazı yazacağım mutlaka.

Burberry Light Glow Earthy  Blush benim Nars Laguna dan sonra yeni gözdem. Lagunam bittikten sonra Benefit Hoola yı almayı düşünüyordum ikisini de denedim ve tercihim Burberry den yana oldu. Seviyorum :) Hakkında yazma vakti geldi de geçiyor.

Mac Fix+ olmazsa olmazım değil, cildimi kuru, makyajımı fazla pudralı hissettiğimde fısfıslıyorum. Sanırım bendeki bu ambalajın fısfısı sorunlu, homojen dağıtmıyor. Ayrıca sakın bu üründen makyajınızı sabitlemesini beklemeyin, kesinlikle böyle bir özelliği yok.

Shiseido Foundation Brush, benim gözbebeğim. Makyaja ciddi ciddi ilgi duymaya başladığım zamanlardaki en doğru seçimim. Hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum. Makyajı ciddiye alan herkesin edinmesi gereken demişbaş fırçalardan olduğunu düşünüyorum. Boyutunun çantada taşımaya, yapısının her ürünü uygulamaya müsait oluşu sebebiyle hem yanımda.

Mac Soft&Gentle aydınlatıcı, benim ilk ve tek aldınlatıcım. Fondötenlerimin tümü glowy, dewy, luminous ibareli olduklarından aydınlatıcılara mesafeliydim. Hakkındaki detaylı yazımı okumak isterseniz, Soft&Gentle yazısı.


Kapatıcı seçimim Nars Radiant Creamy Concealer. Göz çevrem oldukça sağlıklı, morluk ve damar görünümü sorunum yok. Aslında bu ürün bana fazla ama sadece göz çevremde değil, cildimdeki renk eşitliklerini de kapatmak için kullandığımdan memnunum. Ama vazgeçilmezim değil.Hakkındaki, detaylı yazımı okumak için buraya tıklayın .

Ama Loccitane ın el kremleri vaz ge çil me zim ! Çeşidi ne olursa olsun mutlaka çantamda bulundururum. Benim favorilerim shealı ve bademli olanları. Shealı el kremi hakkında bir yazım var. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.


Benim favori maskaram, Loreal Volime Million Lashes Extra Black. Drugstore ürünler arasında en başarılı bulduğum ürün. Denediğim bir çok high-end marka maskaraya taş çıkarır. So Conture olanını  da (kırmızı-altın ambalajlı) aldım, ama bunun kadar beğenmedim.

Siyah göz kalemim Essence Gel Eye Pencil asansörlü kalem. Bu kalem inanılmaz bir şey, verdiği siyahlık, sürüp yarım dakika sabitlendikten sonra kesinlikle akmaması, buna rağmen fiyatının 8,5 TL olması harika. Alın, aldırın.  



Lip balmım Loccitane Lip Petals. Hakkında yazmıştım, okumak isterseniz, buraya tık tık .

Aynı şekilde Mac Brave i de yazdım. Favori günlük rujumu bulduğum için çok mutluyum.. Okumak isterseniz, buraya tıklayın .

İşte benim yanımda olduklarında kendimi güvende hissettiğim makyaj malzemelerim. Dediğim gibi normal bir günde kesinlikle yanımda bu kadar ürün taşımam. Ama makyajımı kontrol altında tutmam gereken bir günde yanımda olmasını istediklerim bu şekilde.

Sizlerin makyaj çantalarında neler var?Yorumlarınızı beklerim, karıştırmaya bayılırım da :)

Görüşmek üzere.

Yağmur

4 yorum:

  1. canta da dahil ürünlerin hepsi harika ama ben çantaya bayıldım kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) çantamı ben de cok seviyorum :)

      Sil
  2. Ne kadar çok şey sığdırmışsın ^.^ ayrıca çantanı da çok beğendim elline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi, aslında hepsi yanımda taşıdığım ürünler değil, bir nevi kış favorilerimi bir çantada topladım. Teşekkür ederim.

      Sil