14 Aralık 2015 Pazartesi

DURULANMAYAN SAÇ BAKIM YAĞLARI NASHİ - DESERT ESSENCE - ORGANİX - LOREAL - PANTENE

Merhaba,
Bugün sizlere deneyimlediğim durulanmayan saç bakım yağlarımdan bahsedeceğim.
Durulanmayan saç bakım yağları benim için asla atlamadığım bir bakım rutini. Duşta saç kremi kullansam da, kullanmasam da saçlarımı yumuşatmak için mutlaka ekstra bir ürüne ihtiyaç duyuyorum. Saçlarım oldukça gür, kuru, mat yapıda. Genel olarak saç tellerim güçlü, ama gür oldukları için bakıma çok ihtiyacı var. Sürekli ısıl işlem uyguladığımı da itiraf etmeliyim. Başa çıkılamaz derecede kabarık olduğu için :) ya düzleştirici ya da maşa uygularım mutlaka. Kullandığım daha bir sürü ürün var aslında saç bakımımla ilgili ama, bugün konumuz durulanmayan yağlar.

En uygun fiyatlısından başlayayım:


Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ: Bu yağın normal satış fiyatı Loreal den 1-2 TL fazla olmalı ama, ben iki seferdir indirimle yaklaşık 8 TL ye aldığım için en uygun fiyatlı sayıyorum. Banyo sonrasında nemli saçlarımın tümüne yaklaşık 3-4 pompa ürünü (ancak yetiyor) diplere yaklaşmadan yayıyorum.


Benim kuru saçlarımda ağırlık yapmıyor. Kokusu da oldukça hoş.Mucizevi bir etkisi yok ama saçlarımı oldukça yumuşatıyor. saçlarım kuruyken uygulamayı denemedim hiç bir yağı. Saç tipi ne kadar kuru olursa olsun, saç nemli değilken saçı yapıştırır gibi geliyor. Genel olarak memnunum, saçlarım bu ürüne direnç kazanıncaya dek kullanmaya devam edeceğim.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ : Bu yağın aslında sarı kapaklısını almak lazımmış, o daha etkiliymiş, aldığım duyum bu. Ama ben saçlarımda kırma ve ombre işlemi var diye, boyalı saçlar için olanını aldım. 

Yapısı Pantene yağa göre daha yoğun, bu sebeple 2 -2 buçuk pompa yeterli oluyor. Kesinlikle adı gibi mucizevi bir etkisi yok, mucizevi kelimesini kullanmadaki cürete çok gülüyorum :) Pantene yağ saçımı daha çok yumuşatıyor. Allahtan uygun fiyatlı, en azından denemiş oldum. Bitene kadar kullanır, bir daha da almam. 

Organix Kuru ve Sert Saçlar İçin Arganlı Yağ: Bu yağı da bir Gratis indirimiyle edindim. (indirimden gına gelmiş olabilir size :) ama burada yazdığım istisnasız her ürünü kendi tasarrufumla edindiğimi belirtmeliyim. Bu sebeple alışverişlerimi indirim dönemlerine denk getirmeye çalışıyorum.) Bu yağı instagramda severek takip ettiğim Merve'nin tavsiyesiyle aldım. (Merve'nin paylaşımlarını, yaptığı makyajları takip etmelisiniz, instagram adı ms_rubywoo ) 
Zaten çok uzun süredir Organix şampuanlarını kullandığım için, markanın ürünlerine ve kaliteli içeriğine az çok vakıftım. Yağı geçtiğimiz, tam da saçlarımın deniz-kum-güneş üçlüsüyle yıprandığı dönemde kullanmaya başladım. Özellikle o dönemde matlaşan sertleşen saçlarımı parlak ve yumuşacık yapmasına bayıldım. Üstelik benim gür saçlarıma bile 1-2 damlası yetiyor. Oldukça bereketli bir ürün. İndirimsiz fiyatı 40-50 TL arasında olmalı. Bitince mutlaka tekrar alacağım.

Nashi Argan Yağı: Kullandığım saç bakım yağları arasında en uzun süre bunu kullanmışımdır sanırım. Bu elimdeki 3. şişem. 3.şişemi almış bulunmamdan memnun olduğum belli oluyordur :) 


Yapısı oldukça yoğun, bu sebeple avuçta ısıtıp uygulandığında daha etkili, daha sıvılaşmış oluyor. Ufak bir miktarı saçlarıma yeterli geliyor.Ve özellikle, ben bu yağın kokusuna bayılıyorum. Saçlarım kuruduğunda da o hoş koku hala buram buram etrafa yayılıyor. Verdiği his gerçekten diğerlerinden daha farklı. Saça iyice yayıldığında saç tellerini tek tek pürüzsüzleştirdiğini hissediyorum. Ama 3. şişemde olduğum için, saçımın artık bu yağa direnç kazandığını düşünüyorum. İlk kullandığım şişedeki etki ve onarımla, 3. şişenin etkisi aynı değil sanki.(İktisatçılar Azalan Marjinal Fayda Teorisini hatırlasınlar :) Bu sebeple bu yağın kullanımına biraz ara vererek, tekrar aynı etkiyi yakalamaya çalışacağım. En son 80 küsür TL bir fiyata satın almıştım. 4. şişemi hemen almasam da, dönüp dolaşıp mutlaka alacağım bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Benim deneyimlediğim durulanmayan saç bakım yağları bunlardan ibaret. Sizlerin tavsiyelerine açığım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Yağmur

6 yorum:

  1. Nashi'yi bir ara bende kullanmış ve memnun kalmıştım.
    Organix'in awapuhi ginger yağını kullanıyorum bitmek üzere ama ondan da çok memnunum.
    L'oreal'in sarı kapaklısını kullanmış ve pek memnun kalmamıştım, Pantene ise ortalama bir ürün yani sağlıksız saçları pek adam etmese de saçlarında sorun olmayanların seveceği bir ürün.:)
    Organix ve Nashi fiyatlarından dolayı indirimlerde kaçırılmaması gereken ürünler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreali kesinlikle bir daha almayacağımdan eminim. Nashi de ilk kullanımlarda gözle görülür etkiler alınıyor geeçekten. Gerçek bir onarıcı etki hissediliyor. En azından bir kere, bir şişe kullanılmalı.Ama benim saçlarımda bağışıklık yaptı artık. Şimdi Bu yazıya yetiştirecek kadar deneyimlemediğim Body Shop üzüm ekstreli serumunu kullanıyorum. Onu da en kısa zamanda yazacağım.

      Sil
  2. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :) memnun kalmana çok sevindim. Organix gerçekten çok bereketli, saçlarım kuru olmadığı için ara sıra kullanıyorum ve 6 ayda anca yarıladım. Bitince tavsiyen üzerine Nashi'yi denemek akılmda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sayende keşfettim, çook memnun kaldım. Saçlarım kuru olduğu için sürekli kullananlardanım ben.Nashi mutlaka bir kere kullanılması gereke bir ürün. Diğer yağların aksine gözle görülür, onarıcı etkisi var. Tavsiye ediyorum :)

      Sil
  3. Ürünleri nerelerden bulabileceğimizi de yazarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Ürünleri nerelerden bulabileceğimizi de yazarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil