9 Aralık 2015 Çarşamba

NARS STEVEN KLEIN ONE SHOCKING MOMENT STUDIO PALETTE / ALLIK - BRONZER PALETİ

Merhaba,


Bugün sizlere Nars'ın 2015 Holiday Collection ürünlerinden One Shocking Moment isimli paletinden bahsetmeye çalışacağım.
Nars genel olarak tüm ürün gruplarını sevdiğim, kalite-fiyat ilişkisini uygun bulduğum, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, sevdiğim bir marka. En beğenilen ürün grubu allıkları bence.
Ürünlerine verdiği cesur isimlerle de kendinden ayrıca söz ettirmekte. Hiç mi olumsuz yönü yok derseniz, var tabi. Birincisi  siyah rengini ve velvet dokusunu sevmeme rağmen çabuk kirlenen, yıllardır kullanılıyormuş izlenimi veren kauçuk ambalajları. İkincisi allıkların zamanla taşlaşıyor olması.

Bundan iki sene önceki Guy Bourdin koleksiyonundaki allık paletinden beri gözüm hep Nars ın Holiday koleksiyonlarında. Çünkü Guy Bourdin One Night Stand allık paletini, o günlerde ağır bir grip sebebiyle yatak döşek hasta yattığım için alamamıştım:( Palet de kapış kapış gitti. Geçtiğimiz seneki Virtual Domination paleti ise benim hoşuma gitmemişti, ayrıca elimde tam boy Laguna bronzer da olunca almak gereksiz olacaktı. Kısmet bu seneyeymiş.

Bu seneki paleti dört gözle bekledim, çünkü içinde tam boyunu almak istediğim ürünler vardı. Alalı kısa zaman oldu, belki değerlendirmeyi sağlıklı bulmayabilirsiniz ama, genel olarak Nars ın toz ürünlerinin özelliklerine hakim olduğum için, değerlendirme yazısı yazmakta sakınca görmedim.
Uzun girizgahtan sonra paleti incelemeye başlayabiliriz :)



Nars Steven Klein Holiday koleksiyonu Nars mağazalarında Makyaj Trendi online sitesinde de bulunabiliyor. Ancak bu palet Sephoraya özel üretildiği için, sadece Sephoralarda satışa çıktı.
230 TL ye satışa çıkan ürünü %10 indirimimde 207 TL ye satın aldım.

Palet bir aydınlatıcı, bir kontür pudrası, bir bronzer ve 4 allıktan oluşuyor. Paleti almamdaki en büyük sebep, gramajı oldu. Tam boy allıkların 4,5 gr, tam boy Laguna bronzerın 8 gr olduğunu düşünürsek, palet oldukça avantajlı bir fiyata gelmiş oluyor. Paletteki allıklar ve Paloma contour-highligter ikilisi 3,5 gr, Laguna bronzer ise 8,5 gr olarak ambajlanmış.



Paletteki renkler (üst soldan sağa) Paloma highlight, Paloma contour, Laguna bronzer (alt soldan sağa allıklar) Robotic, Blasphemy, Luster ve Dolce Vita olarak sıralanmış.


Paloma Highlighter- Paloma Contour: Nars ın kontür paleti olarak satışa çıkardığı bu ikili palette neredeyse orjinal boyutlarıyla yerini almış. Paloma mat yapıda, bej  tonlu bir highlighter. Daha önce görmediğim, deneyimlemediğim bir ürün olduğu için pudra gibi görünen yapısına anlam veremedim. Mat duruşu da bir aydınlatıcıda alışkın olduğum bir şey değil. Ama uyguladığımda Paloma aydınlatıcının yapısı ve duruşu beni çok şaşırttı. Zarif, ince ışıltılı duruşuna bayıldım ve oldukça kalıcı buldum. Abartılı aydınlatıcılardan korkanlar için ideal. Hele ki kaş kemiği, burun-dudak üstü, noktalarında oldukça hoş duruyor. Paloma contour ise sıcak tonlarda mat yapıda bir kontür pudrası. Kirli bir yapıda,
 ve renkte değil, benim cildimde çamurlaşma olmadı, tam tersi yumuşak bir tonu var. Aydınlatıcı ile mükemmel bir ikili oluyorlar. Palette en çok sevdiğim ürünlerden biri oldu. Yumuşacık yapısı Nars ın toz ürünlerindeki taşlaşma problemine çözüm bulunduğunu düşündürüyor :)
Laguna Bronzer: Nars ın kült ürünlerinden, popüler bronzerlar arasında bulunanlardan. Seveni kadar sevmeyeninin de çok olduğunu görüyorum. Ben sevenlerdenim. Altın ışıltıları ve başarılı pigmentasyonu ile palette oldukça büyük bir boyutla yer almış. Nars her koleksiyonunda Laguna bronzer geniş bir gramajla yer aldığı için biraz kendisine olan ilgiyi kaybettirmiyor değil.



Robotic Allık: Soğuk tonda, yarı mat, uçuk bir pembe olarak tanımlanabilir. Tenimin alttonuyla pek uyuştuğunu söyleyemem. Çok beyaz tenli, pembe alttonlu ciltlerde hele ki kış aylarında mükemmel duracaktır. Tenimin açıldığı kış aylarında kullanacağım ama yazın beni 80ler ikonuna çevirecektir :)
Blashphemy Allık: Orta tonda, saten bitişli oldukça pigmentli harika bir pembe. Nars ın Orgazm ve Deep Throat allıkları ile The Balm ın Hot Mama allığı gibi her tene uyabilen joker bir renk. En açık tenlilerden en esmerlere kadar her tene uyum sağlayacaktır.
Luster Allık:  Kahverengiye dönük, sıcak, bol ışıltılı bir allık. Genel olarak makyajda turuncu-coral tonlarla hiç aram yoktur, bana pek yakışmaz. Ama kahverengiye dönüklüğü sebebiyle, özellikle bronzlaştığımda kullanabilirim diye düşünüyorum.
Dolce Vita Allık: İşte bu paleti almak istememdeki en büyük sebep, Dolce Vita allık. Özellikle soğuk havalara, açılan ten rengime yakışacağını düşündüğüm için bu kış mutlaka almayı planlıyordum. Dolce Vita ince gümüş ışıltılı(ama uygulandığında mat duran) gül kurusu-mürdüm arası, çok çok ama çok pigmentli bir allık. Nars allıkların pigmentasyonunun oldukça başarılı olduğunu artık hepimiz biliyoruz ama bu allık en başarılısı sanırım. Ayrıca diğer allıklara göre daha kalıcı. Çok sevdim.


Kısaca özetleyecek olursam, Nars Steven Klein One Shocking Moment paleti 230 TL lik satış fiyatını (eğer ihtiyaçlarınız doğrultusundaysa) kesinlikle hakediyor. Bu paleti alarak, aklımdaki bir çok allık-bronzer-aydınlatıcı ürünü elemiş, oldukça uygun bir alışveriş yapmış oldum. Nars ın toz ürünlerinin kalitesi de göz önünde tutulmalı tabi.

İki sene önceki Guy Bourdin koleksiyonundaki allık paleti gibi kapış kapış gider mi bilemiyorum ama, bence ondan daha çok ilgiyi hakediyor. Sınırlı üretim olduğunu göz önünde bulundurarak, beğendiyseniz vakit kaybetmeden satın alın derim :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Yağmur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder